
Agencja They.pl nawiązała współpracę z marką Łukasza Jemioła
15 lis 2017
Współpracujemy z polskim projektantem mody. Prowadzimy dla niego działania performance marketingowe w social mediach.
Agencja digital marketingu They.pl nawiązała współpracę z polskim projektantem mody – Łukaszem Jemiołem. Do zadań agencji należy prowadzenie działań performance marketingowych w social mediach, które skupiają się na najnowszej kolekcji.
Pokaz prezentujący kolekcję Łukasza Jemioła jesień–zima 2017/2018 odbył się 27 września w praskiej Drukarni. Za działania online dla tej kolekcji odpowiada agencja They.pl.
Prowadzenie działań digital marketingowych wspierających e-commerce w branży fashion jest wręcz niezbędne. Cieszymy się z podjęcia współpracy z klientem, który przykłada najwyższą wagę nie tylko do kreatywnej części swojego biznesu, ale ma 100-procentową świadomość tego, jak ważne są działania online, w tym oczywiście marketing w internecie – komentuje Maciej Miszczuk, wiceprezes i współzałożyciel They.pl.
Agencja stworzyła kreacje graficzne, sklep na Facebooku (fanpage marki: @LukaszJemiol) oraz będzie prowadziła działania performance marketingowe w social mediach marki.
Wszystkie działania mają na celu wsparcie e-commerce www.jemiol.com oraz kolekcji jesień–zima 2017/2018.