Agencja They.pl odpowiedzialna za nową kampanię Nestlé Pure Life z Otylią Jędrzejczak

Otylia Jędrzejczak od stycznia 2021 roku pełni funkcję ambasadorki wody źródlanej Nestlé Pure Life od Nestlé Waters. Mistrzyni olimpijska wspiera markę w edukowaniu rodziców w temacie zdrowego nawadniania dzieci, a także zachęca do uczenia dzieci systematycznego picia wody poprzez zabawę. Za koordynację współpracy z ambasadorką odpowiedzialna jest agencja They.pl.

W najnowszej kampanii wizerunkowej, której twarzą została Otylia Jędrzejczak, marka promuje dbanie o codzienne nawadnianie się. Kampania pod hasłem „Odkryj mistrzowską wodę dla całej rodziny” jest prowadzona głównie w internecie, za pośrednictwem strony internetowej marki Nestlé Pure Life. Agencja They.pl zajęła się przygotowaniem strategii oraz koordynacją współpracy z ambasadorką – Otylią Jędrzejczak, przygotowała sesję zdjęciową oraz serię materiałów wideo. Agencja była również odpowiedzialna za stworzenie KV, które zostały wykorzystane na materiałach POS w sklepach.

Celem kampanii „Odkryj mistrzowską wodę dla całej rodziny” jest przede wszystkim uświadomienie rodzicom, jak ważny jest wpływ prawidłowego nawadniania na funkcjonowanie organizmu.

Udział w kampanii marki Nestlé to dla mnie ogromne wyróżnienie. Cieszę się, że mogę być częścią tak ważnego i zarazem potrzebnego projektu. Sama od kilku lat jestem mamą i robię wszystko, by wspierać prawidłowy rozwój moich dzieci. Działania, które wraz z agencją They.pl realizujemy dla marki Nestlé są niezwykle złożone, działamy na wielu polach – od sesji zdjęciowej aż po regularną komunikację na moich profilach w mediach społecznościowych. Bardzo doceniam możliwość stałego kontaktu z agencją na każdym etapie, dzięki temu wiem, że z sukcesem zrealizujemy wspólnie naszą długoterminową kampanię promującą wodę Nestlé Pure Life – mówi Otylia Jędrzejczak.

Wizerunek Otylii Jędrzejczak pojawił się dotychczas w kampanii display, a także na standach w sklepach. Jędrzejczak wzięła także udział w sesji zdjęciowej, której efekty można było oglądać m.in. w magazynie „VIVA”.

---

They.pl to agencja digital marketingu realizująca działania w zakresie komunikacji marketingowej w internecie, reklamy online, performance marketingu, eCRM oraz wzrostu e-commerce na rynkach PL, CEE i DACH. Pracuje m.in. dla takich firm i organizacji, jak: Allegro, Booking.com, Bridgestone, CCC, Dr Irena Eris, H&M, ING, Nestlé, New Balance, Polska Bezgotówkowa, Roche, RTV Euro AGD, The Body Shop, Tubądzin, VELUX czy Żabka.


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji