Agencja They.pl odpowiedzialna za przygotowanie plebiscytu Lirene

24 października br. rozpoczęła się I edycja Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura., w którym marka wyróżni najciekawsze proekologiczne inicjatywy, projekty i firmy prowadzone przez kobiety. Agencja They.pl odpowiada za przygotowanie konceptu i obsługę projektu w digitalu.

Dbałość o naturę i środowisko, w którym żyjemy jest dla marki Lirene szczególnie istotna – pragnie ona zostawić przyszłym pokoleniom czysty, ekologiczny świat. Dlatego podczas Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura. nagrodzi odważne kobiety, które wdrażając w życie swoje pomysły, dbają jednocześnie o dobro Ziemi i inspirują do tego innych. Trzy nowatorskie przedsięwzięcia otrzymają nagrody w wysokości 10 tys. złotych.

Agencja They.pl odpowiada za przygotowanie konceptu oraz kreacji materiałów graficznych, stworzenie landing page plebiscytu oraz kampanię digitalową.

Więcej informacji o plebiscycie na stronie: kameny.lirene.pl.


Napisz do nas