Sprawdź,
co się u nas dzieje!

Zapoznaj się z artykułami tworzonymi przez naszych ekspertów
oraz informacjami prasowymi.

SPRAWDŹ

WYDARZENIA
Dzieje się w They.pl
NASZE PUBLIKACJE
They.pl w mediach
MATERIAŁY PRASOWE
They.pl dla mediów

They.pl na shortliście Mixx Awards Europe 2018

Agencja digital marketingu They.pl została nominowana do nagrody głównej w kategorii „Social Media”. Wyniki najważniejszego europejskiego konkursu branży digital marketingu zostaną ogłoszone 23 maja podczas uroczystej gali w Mediolanie.

Marketer+: Jak tworzyć kreacje wizerunkowe i kreacje sprzedażowe do działań online?

Aleksandra Berka, Creative Copywriter w They.pl

Wirtualne Media: Memogenna okładka „Vogue Polska”, czyli ironia jako narzędzie marketingowe

Wypowiedź Izabeli Sykut, Content Marketing Managera w They.pl

E-commerce24: 8 zasad analityki internetowej

Krzysztof Nowakowski, Web Analyst w They.pl

Nowy Marketing: Jak pogodzić analitykę internetową i user experience design?

Krzysztof Nowakowski, Web Analyst w They.pl

Wirtualne Media: 2017 rok w mediach społecznościowych - prognozy na 2018 rok

Marta Djakon, Social Media Manager w Lyrebird (marka social mediowa w ramach grupy They.pl)

Wirtualne Media: Rok 2017 w oczach branży public relations, prognozy na rok 2018

Joanna Warszawska, PR & Communication Specialist w They.pl

Proto.pl: Content marketing. Prognozy 2018

Adrianna Kubik-Przybył, Content Marketing Director w They.pl

Marketing internetowy według agencji: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018

Tobiasz Bierka, head of e-mail marketing w They.pl

NowyMarketing podsumowuje rok 2017: Content marketing (Cz. 2)

Adrianna Kubik-Przybył, Content Marketing Director w They.pl

PRoto.pl: Content marketing. Podsumowanie 2017

Adrianna Kubik-Przybył, Content Marketing Director w They.pl

NowyMarketing podsumowuje rok 2017: Social Media (Cz. 3)

Natalia Kijko-Łuciuk, Social Media Director w Lyrebird (marka social mediowa w ramach grupy They.pl)

Duże pieniądze i duże ograniczenia, czyli branża farmaceutyczna w reklamie

Adrianna Kubik-Przybył, Content Marketing Director w They.pl

Jak skutecznie sprzedawać w dobie wszechkanałowości?

Omnichannel to jedno z najważniejszych pojęć panujących aktualnie w sektorze retail. Stało się jednocześnie „świętym Graalem” współczesnej sprzedaży. Odzwierciedla nie tylko aktualne trendy, ale i odpowiada na potrzeby współczesnego, klienta, który oczekuje od marki m.in. spójnej komunikacji we wszystkich możliwych kanałach. Odpowiednio zaimplementowana strategia „wszechkanałowa” pozwala osiągać ponadprzeciętne obroty, a dodatkowo buduje pozytywne doświadczenie konsumenta.

Spragnieni wirtualnych zakupów. O związku konsumentów z markami e-commerce

Postawy zakupowe Polaków coraz bardziej sprzyjają sprzedawcom internetowym. Jednak wciąż duża grupa konsumentów pozostaje niezagospodarowana. Dlatego zamiast osiadać na laurach, warto rozwinąć swoje dotychczasowe działania w wielu obszarach, tak by stać się love brandem w e-commerce.

Instagram angażuje bardziej niż Facebook. Jak wykorzystać to w promocji marki?

Do niedawna Instagram w budżetach marketingowych był zaledwie "przystawką" do Facebooka, które nie mogło zabraknąć. Dzisiaj, mimo że zasięgiem nadal nie może się z nim równać, coraz częściej deklasuje go potencjalnym zaangażowaniem. Według badań SocialBakers ogólna liczba reakcji (lajków, udostępnień, komentarzy) na profilach firmowych jest na Instagramie średnio trzy razy większa niż na Facebooku.

Multiscreening i prędkość ładowania się stron kluczowe według Google dla mobilnego e-commerce

Wpływ multiscreeningu na zakupy internetowe i działania marketingowe w sieci oraz znaczenie prędkości ładowania się stron i aplikacji dla poziomu transakcyjności - to niektóre zagadnienia z zakresu mobilnego e-commerce omawiane podczas tegorocznego Google Partner Summit. Opisuje je Mikołaj Salecki z They.pl.

Lead nurturing – zmień odbiorcę w klienta

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak zamienić świeżo zapisanego do Twojej bazy newsletterowej odbiorcę w lojalnego klienta i sprawić, by ten proces płynnie oraz jak najbardziej naturalnie? Ten artykuł podpowie Ci, jak tego dokonać, a także wyjaśni, czym jest lead nurturing i jak umiejętnie zastosować go w swoich działaniach e-mail marketingowych.

Czy analityka cyfrowa to sposób na zdobycie przewagi biznesowej

Żyjemy w złotych czasach dla analityki internetowej. Klasyczne metody analityczne w połączeniu z nowoczesnymi technologiami pozwalają na wyciąganie wniosków wpływających na działania firmy. Jakich metod analizy danych użyć i jak właściwa interpretacja wyników może przełożyć się na decyzje biznesowe?

MIXX Awards 2017 - jak oceniają zgłoszenia sami nominowani?

Gala rozdania nagród Mixx Awards 2017 odbędzie się 30 listopada. W związku z tym zapytaliśmy nominowanych w konkursie, jak oceniają oni swoją kategorię i pozostałe zgłoszenia, a także dlaczego uważają, że to właśnie ich projekt powinien wygrać.

They.pl wyróżnione przez Google. Rozmowa z Mikołajem Saleckim z They.pl

Manager They.pl: Allegro skutecznym kanałem sprzedażowym dla branży FMCG

Skuteczny e-CRM w strategii omnichannel to konieczność

Współczesny klient jest wymagający. Oczekuje spójnej komunikacji we wszystkich możliwych punktach styku. Dlatego wykorzystanie nowoczesnego podejścia do komunikacji z konsumentem pozwala zwiększyć sprzedaż i zbudować cenne relacje w ramach strategii omnichannel.

Transformacja cyfrowa: nowe kierunki w marketingu

W jaki sposób przeprowadzić transformację działań marketingowych w organizacji, aby sprostać wymaganiom nowoczesnej sprzedaży w cyfrowym świecie oraz rosnącym oczekiwaniom klientów?

E - E-marketing (Encyklopedia Marketingu)

Czym jest e-marketing? Jaka jest jego definicja? Aby przybliżyć wam to i wiele innych zagadnień stworzyliśmy encyklopedię pojęć marketingowych. Poniżej kolejne hasło.

Wykorzystanie social mediów do promocji marek alkoholowych

Ustawa o wychowaniu w trzeźwości zabrania reklamowania większości wysokoprocentowych produktów alkoholowych. Piwo, choć z pewnymi ograniczeniami, można reklamować w mediach tradycyjnych a nawet na billboardach. Wódka, wino czy whisky nie mają takiego komfortu. Mogą natomiast korzystać z social mediów. I robią to bardzo dobrze.

Marka narodowa

Polacy w końcu mogą być dumni ze swojej drużyny i to nie tylko z powodu sukcesów na boisku. Dziś wizerunek naszego sportowca jest tak samo cenny, jak jego talent.

Wywiad z Łukaszem Piekutem – Sky is the limit

Wszyscy wiemy, że konsumenci coraz więcej treści video oglądają w sieci. 2.7 miliona użytkowników Twittera oglądało live-streaming z rozdania Złotych Globów. Badania Google pokazują, że to nie tylko forma spędzania czasu, ale video online jest świetnym nośnikiem treści marketingowych dla influencerów i marek. Co to oznacza dla małych i średnich biznesów? I jak przekuć tę informację w sukces?

Nasz press pack

LOGOTYPY

EPS / JPG / AI

POBIERZ

ZDJĘCIA

JPG / TIFF 25MB

POBIERZ

CAŁY PRESS PACK

ZIP 45MB

POBIERZ

GDZIE PUBLIKUJEMY

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji