They.pl dla Interaktywnie: narzędzia do prowadzenia działań w mediach społecznościowych

Natalia Kijko-Łuciuk, social media director w They.pl, określiła dla portalu Interaktywnie.com narzędzia, które usprawnią pracę social media managera.

Jakie narzędzia usprawniają pracę social media managera?

Książki i encyklopedie, choć wciąż nieocenione, w dzisiejszym digitalowym świecie nie zawsze są dla nas odpowiednim wsparciem. Istnieją jednak nowe pomocne źródła – takie jak dobrze dobrane narzędzia i nieograniczony dostęp do różnych opracowań, które znajdziemy w internecie. Sprawdź, co pomoże Ci tworzyć lepsze treści w mediach społecznościowych.

Praca social media managera zaczyna się od poznania grupy docelowej. Na tym etapie niezbędne okażą się narzędzia, które pozwolą na jak najdokładniejsze jej określenie. Kiedy już wiesz, do kogo kierujesz komunikat, trzeba go jeszcze przygotować. Na tym etapie przydadzą Ci się strony z inspiracjami do tworzenia contentu. Na końcu niezbędna jest analityka – bez niej nasze profile nie mogą się rozwijać.

Grupa docelowa a narzędzia social media

W sieci jest mnóstwo informacji na temat różnych branż i grup docelowych. Zapoznaj się z nimi przed budowaniem strategii – jej skuteczność zależy bowiem od tego, jak dobrze znasz swoich potencjalnych klientów i potrzeby danego rynku.

Możesz zacząć od poniższych stron o marketingu, które pozwolą Ci zrozumieć oczekiwania konsumenta i jego obecne zachowania:

Dodatkowo bardzo przydatnym narzędziem jest Audience Insights (www.facebook.com/ads/audience_insights). Dzięki niemu możesz znaleźć powiązania między swoimi fanami a ich zainteresowaniami, aktywnością na Facebooku czy najpopularniejszymi stronami.

Swoją grupę docelową poznasz lepiej także dzięki stronie Keyhole (http://keyhole.co). Po wpisaniu w wyszukiwarkę wybranego hashtaga narzędzie zaprezentuje Ci interesujące dane. Będą to takie informacje jak:

  • demografia osób, które piszą na dany temat,
  • zasięg postów,
  • liczba użytkowników używających hashtaga w danym okresie,
  • udostępnianie treści.

Dzięki nim możesz poznać lepiej nowy temat albo zweryfikować, jak użytkownicy reagują na markę. Narzędzie pozwala także monitorować treści dotyczące brandu lub określonego zagadnienia w sieci.

Więcej przeczytasz na:
https://interaktywnie.com/moje-www/social-media-te-narzedzia-pomoga-w-prowadzeniu-dzialan-w-mediach-spolecznosciowych-257731


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji