They.pl dla portalu Nowy Marketing

Jak wypromować konkurs, w którym główną nagrodą było wystąpienie podczas Open’era – czyli case Firestone Headliners of Tomorrow.

Kampania w ramach programu FIRESTONE Headliners of Tomorrow, wspierającego młodych artystów, promowała konkurs, w którym główną nagrodą było wystąpienie podczas Open’era. Konkurs składał się z dwóch etapów, polegających na dotarciu do:

1) młodych artystów i pozyskaniu co najmniej 100 zgłoszeń – do wygrania była m.in. możliwość wystąpienia na scenie FIRESTONE na Open’erze;

2) użytkowników potencjalnie zainteresowanych Open'er Festival oraz zachęceniu ich do wzięcia udziału w konkursie – osoby głosujące na artystów (wybranych przez jury spośród zgłoszeń zgromadzonych w pierwszym etapie konkursu) mogły wygrać bilety na festiwal.

Cele kampanii:

  • ponad 24 tysiące wejść na stronę docelową,
  • ponad 6 milionów wyświetleń,
  • 100 zgłoszeń artystów do konkursu,
  • 3 000 konwersji w postaci głosowania w konkursie.

 

Cały tekst można przeczytać na stronie: https://nowymarketing.pl/a/23152,jak-wypromowac-konkurs-w-ktorym-glowna-nagroda-bylo-wystapienie-podczas-open-era-czyli-case-firestone-headliners-of-tomorrow


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji