They.pl na shortliście Mixx Awards Europe 2018

Agencja digital marketingu They.pl została nominowana do nagrody głównej w kategorii „Social Media”. Wyniki najważniejszego europejskiego konkursu branży digital marketingu zostaną ogłoszone 23 maja podczas uroczystej gali w Mediolanie.

Nominowana kampania They.pl została stworzona dla marki Tubądzin i bazowała na synergii działań marketingowych online i offline. Osiągając świetne wyniki ROPO (Research Online – Purchase Offline), zespół They.pl udowodnił, że komunikacja internetowa może znacząco wspomóc sprzedaż tradycyjną i wygenerować znakomite rezultaty, również w zdecydowanie offline’owej branży płytek ceramicznych.

They.pl otrzymała nominację do Mixx Awards Europe 2018 jako jedna z 4 polskich agencji. To najważniejszy konkurs digital marketingu, w którym startują najlepsze agencje z całej Europy. Warunkiem zgłoszenia kampanii jest nominacja w krajowych edycjach Mixx Awards – agencja They.pl otrzymała nominację Mix Awards 2017 Poland w kategorii „Direct Response and Lead Generation”.

W tym miesiącu zespół They.pl otrzymał również nominację w konkursie Young Creatives Cannes 2018 w kategorii „Digital”.

_

They.pl to agencja digital marketingu realizująca działania w zakresie komunikacji marketingowej w internecie, reklamy online, performance marketingu oraz e-commerce. Współpracuje m.in. z takimi markami jak: AccorHotels, Avis, Bridgestone, Candy, Coty, Douglas, Echo Investment, GO Sport, Hoover, ING, Komfort, Peugeot, RTV Euro AGD, Tubądzin, Vaillant, Zalando.


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji