Wirtualne Media: Memogenna okładka „Vogue Polska”, czyli ironia jako narzędzie marketingowe

Wypowiedź Izabeli Sykut, Content Marketing Managera w They.pl

Współcześnie memy są jednym z najpopularniejszych (jeśli nie najpopularniejszym) sposobów reagowania na aktualne wydarzenia i komentowania rzeczywistości – to oczywiście wiedzą wszyscy i wszyscy z tego korzystają. Łatwość dystrybucji „obrazków” tego typy oraz pojemność medium jakim jest internet jedynie wzmaga ich produkcję. Korzystają z tego nie tylko osoby prywatne (często anonimowe), lecz także marki. Te najsprawniej poruszające się w świecie social mediów korzystają z dobrodziejstw real time marketingu, czyli błyskotliwego i możliwie najszybszego reagowania na to, co się właśnie dzieje w kraju lub na świecie. Memami reagujemy po to, aby coś pochwalić lub żeby coś… prześmiać. To właśnie ma miejsce w przypadku kolejnego wysypu internetowych tworów związanych z pierwszym numerem polskiego Vouge’a -– ocenia dla portalu Wirtualnemedia.pl Izabela Sykut, ‎content marketing team leader w agencji Contented by They.pl.

Pełny artykuł można przeczytać na:
http://www.wirtualnemedia.pl/komentarze/vogue-polska-okladka-memy-ironia-jako-narzedzie-marketingowe/page:1


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji