Case studies

  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie
  • Spektakularny efekt ROPO, czyli digital marketing 360
  • Podróż z marką, czyli E-commerce Growth Management dla Dekoria.pl
  • Jak angażować użytkowników w treści i przełamywać bariery związane z branżą, do jakiej należy marka
  • Jak zwiększyć naturalną widoczność marki w sieci dzięki zintegrowanym działaniom content marketingowym
  • PR case study: 200 publikacji w 6 miesięcy dla marek Candy i Hoover
  • Logo LOT
    Gra o... socialowy tron, czyli real-time driven marketing
  • Logo FIRESTONE
    Jak wypromować konkurs, w którym główną nagrodą było wystąpienie podczas Open’era?

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji