Analityka

Rzetelna analiza danych biznesowych nadaje kierunek działania całemu przedsiębiorstwu. Bez niej określenie celów biznesowych i stworzenie efektywnego systemu e-commerce byłoby niemożliwe. Dane w rękach ekspertów pozwalają odkryć, jak działa umysł klienta i jakie metody warto zastosować, aby nakłonić go do realizacji konwersji.

Oferujemy kompleksowy i stały konsulting w zakresie analityki internetowej i biznesowej Twojej organizacji. Dzięki eksperckiej wiedzy, którą zdobyliśmy w ramach wieloletniej praktyki, jesteśmy w stanie podjąć się każdego wyzwania, bez względu na to, jak złożone są Twoje narzędzia lub procesy biznesowe.

Poruszamy się we wszystkich obszarach analityki internetowej


 

Analityka internetowa i biznesowa


Analiza danych to najskuteczniejsza metoda na określenie realnych potrzeb danego biznesu.

Pozwala uzyskać odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące procesów biznesowych: Kim są najbardziej wartościowi klienci? Jak zachęcić ich do kolejnych zakupów? Jakie działania będą się opłacać, a jakie powinny zostać porzucone lub zoptymalizowane?

W ramach naszych prac tworzymy złożone modele analityczne, za pomocą których możemy wesprzeć Twoje kluczowe decyzje biznesowe. Wyniki analizy umożliwiają nam również dostosowanie budżetów reklamowych oraz wskazanie priorytetów Twoich działań pod kątem potencjału generowania dochodu.

Realizowane usługi

analizy skuteczności
kampanii reklamowych,

analizy ROPO,
omnichannel,
digital customer journey

modele
predykcyjne

wizualizacja
danych

cykliczne dashboardy
biznesowe

benchmarking
z konkurencją

monitoring
konkurencji

Zarządzanie danymi




Poprawne wyselekcjonowanie danych to podstawa sukcesu analityki. Jeśli technologia danych zawodzi, przedsiębiorstwo nie jest w stanie prowadzić przemyślanej strategii. Naszym pierwszym krokiem w pracach optymalizacyjnych jest więc audyt narzędzi analitycznych i weryfikacja poprawności zbieranych danych.

Na podstawie wyników audytu wdrażamy najlepsze dla danego klienta praktyki zbierania i analizy danych, a także rekomendujemy całkowicie nowe rozwiązania analityczne.



Realizowane usługi

audyt wdrożenia
analityki

implementacje
narzędzi analitycznych

rozwiązania big data

dedykowane platformy
CRM, DMP, eCRM

wdrożenia zaawansowanych
konfiguracji

integracje platform

dobór KPI

UX i optymalizacja konwersji


Częstym problemem przedsiębiorców, którzy wdrożyli rozwiązania e-commerce, jest utrata potencjalnych klientów sklepu internetowego wynikająca z niefunkcjonalnego procesu zakupowego i nieprecyzyjnego USP. Niejednokrotnie nieefektywny okazuje się design strony, który nie wykorzystuje bodźców emocjonalnych do oddziaływania na klientów i zniechęca ich do zakupów.

Na podstawie wniosków z analizy strony i e-commerce wdrażamy autorski proces optymalizacji konwersji. Zaproponujemy Ci tylko sprawdzone rozwiązania, które zagwarantują wzrost przychodów na Twojej stronie.

Realizowane usługi:

analizy
eksperckie/heurystyczne

badania
ankietowe online

clicktracking

monitoring sesji
użytkowników

zdalne i laboratoryjne
badania użytkowników

testy A/B

personalizacja treści

Szkolenia i warsztaty



Klientom proponujemy szkolenia i warsztaty z analityki internetowej i narzędzi:

Google Analytics
Google AdWords
Google Tag Manager

Ponadto oferujemy indywidualnie nakierowane warsztaty z wykorzystania narzędzi wdrożonych przez nas na stronach klienta i sposobów analizy pozyskanych przez nie danych.

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji