KOMPETENCJE

CONTENT MARKETING
i e-PR

Content marketing i e-PR w They.pl to wielopłaszczynowe działania wymagające unikatowych kompetencji w obszarach storytellingu, designu, publishingu oraz szerokiej wiedzy marketingowej, doświadczenia i dobrych relacji z wydawcami, marketerami czy blogerami.

proces komunikacji z konsumentem

Content marketing w szerszej perspektywie

CONTENT
STRATEGY

STORYTELLING

SEO + LINKBAITING

CONTENT
ON-SITE / UX

E-PR i CONTENT
OUTREACH

CONTENT
VIDEO

PERFORMANCE
CONTENT
MARKETING

DIGITAL
PUBLISHING

INFLUENCER
MARKETING /
BLOGOSFERA

search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka

CONTENT MARKETING – PROCES



IDEA
STRATEGIA
CONTENT
PLAN
KREACJA
REALIZACJA
PUBLIKACJA
PROMOCJA

Nasze content marketingowe DNA

1

Wymyślamy strategie, które działają.

Wierzymy w siłę atrakcyjnego contentu, pomagamy naszym klientom identyfikować, angażować i budować głębokie relacje z ich klientami dzięki treściom, które tworzymy. Niezależnie od medium, niezależnie od platformy, za pośrednictwem której dystrybuujemy content, interesujące dla użytkowników treści zawsze mają decydujący wpływ na wzrost zaangażowania ludzi w relacje z marką i finalnie na performance oraz liczby (sprzedaż, leady, przeróżne mikrokonwersje). To długotrwały proces, ale jego wyniki są zawsze bardzo inspirujące.

2

Tworzymy content, któru mówi głosem marki.

Powstające treści i ich jakość, atrakcyjność to z jednej strony tylko środki do celu, którym jest zainteresowanie użytkownika marką, ale z drugiej strony to wyraz szacunku marki do swoich klientów i traktowanie ich nie jako konsumentów, ale jako partnerów w pewnej podróży.

ARTYKUŁY

Publikacje

WHITE PAPERS

E-BOOKI

infografiki

BLOGI

RAPORTY

KONKURSY

EVENTY

user-generated
content

3

Opowiadamy historie, które angażują.

Wszystkie treści są środkiem do celu, który określamy wspólnie z klientem na początku działań content marketingowych. Nie zawsze są to bezpośrednia sprzedaż, leady czy wszelkie mikrokonwersje prowadzące do zakupu. Wiele treści ma angażować, budować zaufanie i relację z marką, inne mają zaspokoić potrzeby związane z zakupem, a jeszcze inne budować lojalność.

4

Promujemy treści, które stają się głośne.

Wspólnie z zespołami Social media oraz Digital media dbamy o to, żeby przygotowany przez nas content trafił do odpowiedniej grupy użytkowników. Dla wielu naszych klientów oznacza to dotarcie do gigantycznej liczby odbiorców. Sukces zatem jest połączeniem mądrej idei, atrakcyjnego contentu ze świetną grafiką oraz identyfikacja grup odbiorców i skuteczna dystrybucja treści za pomocą aktywów własnych marki, social mediów oraz innych mediów płatnych.

5

Generujemy ruch i sprzedaż.

Wspólne ustalenie z klientem odpowiednich wskaźników efektywności działań służących do mierzenia sukcesu (zarówno w kwestii generowanie przychodów, leadów, ruchu, jak i zaangażowania) ma decydujące znaczenie w kontekście tworzenia treści i komunikowania wartości marki. Na koniec bowiem to przeważnie ruch i sprzedaż są najważniejszymi elementami strategii.

6

Content performance – nowoczesny marketing efektywnościowy.

Content, który tworzymy, służy do realizacji celów wyznaczonych przez klienta.

Pozyskujemy ruch
z wyszukiwarki
Google (SEO,
content on-site)

Rozbudowujemy
bazy
mailingowe
(eCRM)

Pozyskujemy leady
(lead generation /
lead nutrition)

Angażujemy użytkowników
dzięki konkursom i innym
aktywacjom na stronach klientów
(owned media) i serwisach
zewnętrznych (earned media)

Promujemy content
z wykorzystaniem
paid media

Real content marketing

CONTENT MARKETING w THEY.PL

to marka
należąca do They.pl

They.pl to
70 ekspertów
w marketingu online

Pracujemy dla
największych marek

Rośniemy o 
50% rocznie

Budujemy sprzedaż
on- i offline. Pomagamy
rozwijać biznes

search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka



Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji