CONTENT MARKETING
i e-PR

Content marketing i e-PR w They.pl to wielopłaszczynowe działania wymagające unikatowych kompetencji w obszarach storytellingu, designu, publishingu oraz szerokiej wiedzy marketingowej, doświadczenia i dobrych relacji z wydawcami, marketerami czy blogerami.

proces komunikacji z konsumentem

Content marketing w szerszej perspektywie

CONTENT
STRATEGY

STORYTELLING

SEO + LINKBAITING

CONTENT
ON-SITE / UX

E-PR i CONTENT
OUTREACH

CONTENT
VIDEO

PERFORMANCE
CONTENT
MARKETING

DIGITAL
PUBLISHING

INFLUENCER
MARKETING /
BLOGOSFERA

search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka

CONTENT MARKETING – PROCES



IDEA
STRATEGIA
CONTENT
PLAN
KREACJA
REALIZACJA
PUBLIKACJA
PROMOCJA

Nasze content marketingowe DNA

1

Wymyślamy strategie, które działają.

Wierzymy w siłę atrakcyjnego contentu, pomagamy naszym klientom identyfikować, angażować i budować głębokie relacje z ich klientami dzięki treściom, które tworzymy. Niezależnie od medium, niezależnie od platformy, za pośrednictwem której dystrybuujemy content, interesujące dla użytkowników treści zawsze mają decydujący wpływ na wzrost zaangażowania ludzi w relacje z marką i finalnie na performance oraz liczby (sprzedaż, leady, przeróżne mikrokonwersje). To długotrwały proces, ale jego wyniki są zawsze bardzo inspirujące.

2

Tworzymy content, któru mówi głosem marki.

Powstające treści i ich jakość, atrakcyjność to z jednej strony tylko środki do celu, którym jest zainteresowanie użytkownika marką, ale z drugiej strony to wyraz szacunku marki do swoich klientów i traktowanie ich nie jako konsumentów, ale jako partnerów w pewnej podróży.

ARTYKUŁY

Publikacje

WHITE PAPERS

E-BOOKI

infografiki

BLOGI

RAPORTY

KONKURSY

EVENTY

user-generated
content

3

Opowiadamy historie, które angażują.

Wszystkie treści są środkiem do celu, który określamy wspólnie z klientem na początku działań content marketingowych. Nie zawsze są to bezpośrednia sprzedaż, leady czy wszelkie mikrokonwersje prowadzące do zakupu. Wiele treści ma angażować, budować zaufanie i relację z marką, inne mają zaspokoić potrzeby związane z zakupem, a jeszcze inne budować lojalność.

4

Promujemy treści, które stają się głośne.

Wspólnie z zespołami Social media oraz Digital media dbamy o to, żeby przygotowany przez nas content trafił do odpowiedniej grupy użytkowników. Dla wielu naszych klientów oznacza to dotarcie do gigantycznej liczby odbiorców. Sukces zatem jest połączeniem mądrej idei, atrakcyjnego contentu ze świetną grafiką oraz identyfikacja grup odbiorców i skuteczna dystrybucja treści za pomocą aktywów własnych marki, social mediów oraz innych mediów płatnych.

5

Generujemy ruch i sprzedaż.

Wspólne ustalenie z klientem odpowiednich wskaźników efektywności działań służących do mierzenia sukcesu (zarówno w kwestii generowanie przychodów, leadów, ruchu, jak i zaangażowania) ma decydujące znaczenie w kontekście tworzenia treści i komunikowania wartości marki. Na koniec bowiem to przeważnie ruch i sprzedaż są najważniejszymi elementami strategii.

6

Content performance – nowoczesny marketing efektywnościowy.

Content, który tworzymy, służy do realizacji celów wyznaczonych przez klienta.

Pozyskujemy ruch
z wyszukiwarki
Google (SEO,
content on-site)

Rozbudowujemy
bazy
mailingowe
(eCRM)

Pozyskujemy leady
(lead generation /
lead nutrition)

Angażujemy użytkowników
dzięki konkursom i innym
aktywacjom na stronach klientów
(owned media) i serwisach
zewnętrznych (earned media)

Promujemy content
z wykorzystaniem
paid media

Real content marketing

CONTENT MARKETING w THEY.PL

to marka
należąca do They.pl

They.pl to
70 ekspertów
w marketingu online

Pracujemy dla
największych marek

Rośniemy o 
50% rocznie

Budujemy sprzedaż
on- i offline. Pomagamy
rozwijać biznes

search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka

Od idei do skutecznej promocji, czyli jak efektywnie prowadzić działania content marketingowe i e-PR

1

Inbound marketing, dzięki któremu to odbiorcy samodzielnie docierają do przygotowanych przez markę treści, jest jedną z kluczowych strategii wykorzystywanych w działaniach marketingowych. Jak prowadzić projekty o charakterze inbound marketingowym, aby wykorzystać efekt synergii content marketingu i działań e-PR?

Do nawiązania długofalowych i trwałych relacji konsumenta z marką jest potrzebne nieszablonowe podejście. W They.pl zapewniamy obsługę projektów content marketingowych pod kątem planowania oraz tworzenia treści, a także ich skutecznej dystrybucji. Nasz zespół content designerów i specjalistów e-PR opracowuje teksty, artykuły, infografiki, e-booki, animacje, raporty czy treści wideo oraz dba o to, aby dotarły do odpowiedniej grupy docelowej, w dobrze dobranym miejscu oraz czasie.

2

Jak sprawić, aby treści trafiały do celu, czyli skuteczna dystrybucja i promocja contentu

Aby nasze działania content marketingowe trafiły do odpowiednio sprofilowanej grupy docelowej, dużą wagę przywiązujemy do widoczności kampanii w wyszukiwarce. W osiągnięciu wysokiego miejsca w rankingu wykorzystujemy mechanizmy SEO copywritingu.

Zadbanie o synergię działań opartych o wyszukiwarkę (SEO i SEM) i performance pozwala nam stworzyć treści, które nie tylko angażują, ale też są widoczne dla użytkowników. W SEO content marketingu wspomaganym przez optymalizację SEO i wsparcie e-PR skupiamy się więc na wyszukiwaniu słów kluczowych dostosowanych do tematu i odbiorców, a także na odpowiednim tagowaniu treści. Dzięki temu efekty naszych działań mogą być widoczne i mierzalne.

3

Prowadzenie działań o charakterze inbound marketingowym

Każdy projekt rozpoczynamy od obszernej analizy marki oraz jej otoczenia konkurencyjnego. Wszystko po to, aby wypracować nietuzinkowe rozwiązania content marketingowe spełniające cele biznesowe klienta. Oczywiście nie ma projektu content marketingowego bez idei, która razem z celami wypracowanymi na podstawie researchu wyznacza dalszy kierunek działań marketingowych.

Na podstawie zebranych danych i wypracowanego pomysłu tworzymy strategię oraz przygotowujemy content marketing plan. W ten sposób mamy pewność, że wszystkie nasze działania będą skupiały się wokół najważniejszych celów. Na następnych etapach pracy zajmujemy się kreacją i realizacją, aż do finalnej publikacji – w kanałach własnych marki (owned media) bądź w mediach zewnętrznych. Aby nasze działania dotarły do odpowiednich użytkowników, zajmujemy się również promocją z kanałów earned i paid media.

4

Owned, paid i earned media – skuteczna dystrybucja i promocja treści

W działaniach contentowych opieramy się na trójpodziale kanałów na media owned, earned i paid. Tworzenie, dystrybucja i promocja contentu za pomocą trzech kanałów wymaga stworzenia strategii content marketingowej z uwzględnieniem każdego z nich.

Warto jednak dodać, że earned media, czyli kanały pozyskane drogą organiczną, są bardzo ważne w obszarze budowania zaufania konsumenta do marki. W tym kontekście kluczowe jest zintegrowanie działań content marketingowych z e-PR-em.

5

e-PR i content marketing

Integracja trzech kanałów w strategii content marketingowej sprawia, że wysokiej jakości content oraz efektywny e-PR tworzą dwa podstawowe filary działań marketingowych. Celem wykorzystania narzędzi e-PR jest promocja marki oraz treści tworzonych przez nią, a także generowanie pozytywnego szumu o marce. Warto także pamiętać, że dzięki wypracowanym relacjom ze środowiskiem dziennikarzy PR managerowie posiadają wiedzę, bez której content manager nie odniesie sukcesu.

6

Jak podsumować efekty uzyskane za pomocą projektów content marketingowych?

O sukcesie w content maketingu decyduje wnikliwy monitoring oraz analiza podejmowanych działań pod kątem mierzenia ich efektywności. Dzięki temu można zoptymalizować proces content marketingowy, a tym samym tworzyć skuteczne treści, które mają realny wpływ na rozwój biznesu. Z tego względu bardzo ważne jest wyznaczanie mierników sukcesu content marketingu.

Warto pamiętać, że w zależności od zamierzeń projektu content marketingowego za każdym razem należy dobrać inne wskaźniki. Jest to jeden z pierwszych etapów w każdym projekcie content marketingowym. Niezależnie od głównego założenia wszystkich działań marketingowych, którym jest wzrost sprzedaży, przed poszczególnymi marketerami mogą stać zupełnie inne cele szczegółowe, w tym także wizerunkowe. Kampanie wizerunkowe prowadzone w ramach działań content marketingu coraz częściej dotyczą marek i platform e-commerce, które dotychczas były skupione głównie na sprzedaży swoich produktów i usług.

7

Content marketing w e-commerce

Content marketing oferuje szeroki wachlarz możliwości, które wpływają na wzmocnienie platformy e-commerce. Znajomość sposobu wykorzystywania dostępnych narzędzi pozwala nam generować wartościowy ruch oraz wzmacniać konwersję za pomocą marketingu treści.

Dzieje się tak, ponieważ odpowiednie treści pomagają zoptymalizować doświadczenie konsumenta na wszystkich etapach ścieżki zakupowej. Nasze działania opieramy na modelu customer journey, za pomocą którego możemy dostosować content do potrzeb użytkownika w różnych fazach zainteresowania produktem lub usługą oraz marką. Wiemy, że odpowiednio zaprojektowane narzędzia content marketingowe pomagają konsumentowi od samego początku, czyli od chwili budowania świadomości i zainteresowania marką aż do etapu wytworzenia lojalności i retencji.




Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji