E-MAIL MARKETING

Działania e-mail marketingowe w They.pl to efektywny sposób zwiększania zasięgu i ruchu oraz skuteczna metoda generowania leadów sprzedażowych.

Obszary i usługi E-mail marketingu




01_  E-mail marketing do baz wewnętrznych klienta















Newslettery













Marketing automation






































02_  E-mail marketing reklamowy
















03_  Monetyzacja baz mailingowych








Jeśli jesteś zainteresowany monetyzacją

swojej bazy i oszacowaniem potencjalnych

przychodów z niej, prosimy o kontakt z:

Tobiasz Bierka

Head of E-mail Marketing


tobiasz.bierka@they.pl +48 664 145 276

E-MAIL MARKETING W THEY.PL

Przeprowadziliśmy ponad
500 kampanii
e-mail marketingowych

Zarządzamy pełnym
procesem eCRM
komunikacją z bazą klienta

Artificial intelligence
/ AI driven

They.pl to ponad
150 ekspertów
w marketingu online

Pracujemy dla 25 marek
z

Budujemy sprzedaż
on- i offline.
Pomagamy
rozwijać biznes

Synerise
search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka

Przykładowe realizacje E-COMMERCE

Zobacz nasze projekty i przekonaj się, kto nam zaufał



EFEKTY E-COMMERCE GROWTH MANAGEMENT

35%

wzrostu przychodu w popularnym
e-sklepie Dekoria.pl.
Zobacz, jak to osiągnęliśmy.

 

E-mail marketing, który zwiększa konwersję sprzedaży i ruch na stronach, czyli jak skutecznie wykorzystać marketing automation, eCRM oraz mailingi reklamowe do baz zewnętrznych

Automatyzacja działań e-mail marketingowych i budowa jakościowej bazy danych to razem z odpowiednio dostosowaną wysyłką mailingów do baz zewnętrznych kluczowe kwestie związane z e-mail marketingiem. W naszej agencji integrujemy działania we wszystkich tych obszarach, dzięki czemu pozyskujemy leady, generujemy ruch na stronach docelowych kampanii oraz przyczyniamy się do zwiększenia zysków zarówno w sklepach online, jak i offline klienta.

E-mail marketing pozwala nam osiągnąć zamierzone efekty i zwiększyć przychód dla klienta. Nasze działania e-mail marketingowe często stanowią integralną część złożonych kampanii, w których wykorzystujemy content marketing, social media marketing oraz reklamę w obszarze search, dzięki czemu  przyczyniamy się do widocznego, mierzalnego wzrostu biznesu klienta. Działania e-mail marketingowe mogą także stanowić odrębne, niezależne kampanie lead generation.

1

E-mail marketing a eCRM i zarządzenie bazą danych

Aby skutecznie zarządzać big data i dostosować przekaz e-mail marketingowy do konsumenta, niezbędna jest platforma zarządzania danymi – system eCRM. Poprzez odpowiednią segmentację bazy oraz śledzenie zachowań użytkowników na stronie klienta możemy z niezwykłą dokładnością określić, jakie treści będą przekazywane odbiorcom komunikatów, w jakiej formie do nich trafią oraz z jaką częstotliwością.

Procesy działań eCRM dla klientów rozpoczynamy od planu na rozbudowę bazy użytkowników przy użyciu kanałów owned media oraz paid media. Opracowujemy również strategię działań marketingowych, które zwiększają konwersję w sklepach klientów oraz zaangażowanie użytkowników w świat marki.

2

Marketing automation – jak wykorzystać automatyzację w działaniach e-mail marketingowych?

Dzięki segmentacji użytkowników pod względem ich zainteresowań, zachowań zakupowych, częstotliwości odwiedzania stron klienta i uczestnictwa w programach lojalnościowych, jesteśmy w stanie spersonalizować mailingi w taki sposób, aby mogły one przykuć uwagę konsumentów oraz zachęcić ich do zakupu.

Na podstawie przyjętych wytycznych tworzymy dopasowaną do potrzeb klienta strategię automatyzacji. Wykorzystujemy odrębne ścieżki komunikacyjne dla wszystkich kategorii odbiorców, uwzględniające zróżnicowane szablony graficzne oraz treści odpowiadające określonym scenariuszom. Przeprowadzamy również bieżącą optymalizację działań z zakresu automation marketing, co pozwala nam określić częstotliwość i proporcję wysyłek oraz najlepsze dni i godziny przesyłania wiadomości.

3

Mailing reklamowy – dwa sposoby uzyskania przychodów z wysyłek do baz zewnętrznych

Mailing reklamowy może funkcjonować jako odrębna kampania, w trakcie której precyzyjnie targetujemy wysyłki. Celem naszych działań jest zwiększenie ruchu na stronie klienta dzięki doprowadzeniu do niej nowych użytkowników.

Mailing reklamowy może być także częścią zintegrowanych działań, np. kampanii 360° w kanałach on- i offline. Wysyłkę mailingów uwzględniamy w media planie i dostosowujemy ją do ogólnych celów kampanii. Skupiamy się, aby reklamy były ukierunkowane na pozyskanie nowych użytkowników (leadów) oraz na otworzenie nowych procesów sprzedażowych.

4

Skuteczny e-mail marketing, który pozwala zmonetyzować bazę danych klienta

Dzięki wykorzystaniu strategii opartej na automation marketingu, e-mail marketingu reklamowym oraz zarządzaniu bazą danych i eCRM możemy przekształcić jedne z najważniejszych aktywów klienta w dodatkowe źródło jego dochodów.

Kluczową kwestią jest to, aby optymalizowane bazy posiadały wiele danych, które poddajemy segmentacji na grupy docelowe. Bierzemy również pod uwagę aktualność i higienę baz danych, dzięki czemu możemy przedstawić klientom widoczne efekty naszych działań. W trosce o bezpieczeństwo obsługiwanych big data nasze działania są zgodne z nowymi przepisami RODO.




Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas