KOMPETENCJE

Omnichannel
i eCRM

Agencja They.pl pomaga markom i odnalezieniu się nie tylko i digitalowym świecie, lecz przede wszystkim kieruje zmianami transformacyjnymi, redefiniując sposoby, i jakie organizacje łączą się ze swoimi klientami, zarówno online, jak i offline. Nasze podejście do wielokanałowego marketingu umożliwia budowanie rozwiązań i ekosystemów intuicyjnie łączących ludzi, technologię i wiedzę, opartych na twardych danych we wszystkich nośnikach – tworząc dzięki temu strukturę omnichannel. Daje to marketerom możliwość skuteczniejszego tworzenia i grupowania treści oraz szansę koncentracji na strategii, analityce, zwiększaniu sprzedaży oraz lojalności konsumenta.

zarządzanie ścieżką konsumenta


ZAINTERESOWANIE

Zainteresowanie
użytkownika marką

identyfikacja

Identyfikacja jego potrzeb
i rozpoznanie jego przyzwyczajeń

dostarczenie

Dostarczenie mu tego,
czego chce i odpowiednim
momencie i miejscu

synchronizacja

Synchronizacja wielu kanałów
komunikacji i jej ujednolicenie
i wielu miejscach oraz urządzeniach,
z których konsument korzysta

Zaangażowanie się w relację z konsumentami

Single Channel

Multichannel

Cross-channel

Omnichannel

search ads
product listing ads
remarketing
analityka
display

Konsument i centralnym miejscu / customer-centric marketing

Konsument i nasza wiedza

eCRM I OMNICHANNEL W THEY.PL

Biznes klienta i konsument
to 2 najważniejsze
dla nas pojęcia

They.pl to
70 ekspertów
i marketingu online

Pracujemy dla
największych marek

Rośniemy o 
50% rocznie

Budujemy sprzedaż
on- i offline. Pomagamy
rozwijać biznes

search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka



Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji