Zaangażowanie się w relację z konsumentami
Single Channel
Multichannel
Cross-channel
Omnichannel
zarządzanie ścieżką konsumenta
ZAINTERESOWANIE
Zainteresowanie
użytkownika marką
identyfikacja
Identyfikacja jego potrzeb
i rozpoznanie jego przyzwyczajeń
dostarczenie
Dostarczenie mu tego,
czego chce, w odpowiednim
momencie i miejscu
synchronizacja
Synchronizacja wielu kanałów
komunikacji i jej ujednolicenie
w wielu miejscach oraz urządzeniach,
z których korzysta konsument
Zaangażowanie się w relację z konsumentami
Single Channel
Multichannel
Cross-channel
Omnichannel
Konsument w centralnym miejscu / customer-centric marketing
Konsument i nasza wiedza
eCRM I OMNICHANNEL W THEY.PL
Artificial intelligence
/ AI driven
They.pl to ponad
150 ekspertów
Pracujemy dla
25 marek
z
Budujemy sprzedaż
on- i offline. Pomagamy
rozwijać biznes
Omnichannel marketing i zarządzanie eCRM – jak skutecznie dotrzeć z komunikatem do konsumenta i sprawić, aby został z naszą marką jak najdłużej?
Omnichannel commerce to całościowe zarządzanie sprzedażą produktów lub usług za pomocą wielu współdziałających ze sobą kanałów marketingowych. Aby przyciągnąć uwagę odbiorcy komunikatu, a następnie zadbać o utrzymanie trwałej relacji konsumenta z marką, należy zintegrować sprzedaż omnichannel z rozwiązaniami eCRM. Dzięki temu można:
W naszej agencji zapewniamy klientom rozwój ich biznesu w świecie digital marketingu, dzięki czemu mogą oni zwiększyć swoją rozpoznawalność w sieci i czerpać zyski ze zwiększonego ruchu we własnych mediach (serwisy www, fanpage, bazy e-mail itp.). Wzrost sprzedaży jesteśmy także w stanie osiągnąć poprzez analizę i optymalizację sposobów komunikacji marki z konsumentem w dobie wspomnianej wszechkanałowości.
Omnichannel marketing – dlaczego w commerce sprawdza się wszechkanałowość sprzedaży?
Aby zadbać o jak najlepsze relacje na linii marka–konsument, wykorzystujemy w naszych działaniach wszystkie efektywne kanały komunikacji. Jesteśmy świadomi, że konsumenci korzystają z różnych platform (wyszukiwarek, kanałów social media, portali czy serwisów wideo) oraz urządzeń (smartfonów, tabletów i laptopów). Dzięki działaniom ukierunkowanym na omnichannel możemy zintegrować wszystkie kanały i efektywnie dotrzeć do konsumenta – zainteresować go marką i produktem oraz nakłonić do zakupu. Sprawne zarządzanie eCRM pozwala nam natomiast zachęcić konsumenta do ponownego kontaktu z marką.
Kanały czy konsument – co jest najważniejsze w omnichannel marketingu?
Choć wszechkanałowość sprzedaży leży u podstaw omnichannel marketingu, dla nas kluczową rolę odgrywa konsument i podejście do niego – customer centric marketing. Na podstawie wiedzy behawioralnej oraz interakcji konsumenta z marką wypracowujemy najlepszy schemat komunikacji. Dostosowujemy też zintegrowane kanały dotarcia, które pozwalają nam utrzymać zainteresowanie konsumenta marką przez jak najdłuższy czas.
eCRM w budowaniu trwałych relacji z marką – jak zarządzać bazą danych konsumentów?
Pozyskane informacje o konsumentach stanowią doskonałą bazę danych. Na jej podstawie wybieramy najlepsze ścieżki komunikacji i sposoby dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej. Należy jednak pamiętać, że mnogość danych, stale zwiększająca się liczba touchpointów oraz stopień skomplikowania informacji mogą podnosić ryzyko przekazania konsumentom niespersonalizowanych informacji. Żeby tego uniknąć i spełnić oczekiwania odbiorców komunikatów, wykorzystujemy dostępne narzędzia eCRM do sprawnego zarządzania danymi oraz komunikatami marketingowymi.
Dzięki takim działaniom możemy dokonać segmentacji konsumentów na podstawie ich zainteresowań, decyzji zakupowych czy historycznych zamówień. Jesteśmy także w stanie określić i skonkretyzować wiele warunków, które w późniejszych etapach przygotowania działań ułatwiają dostosowanie oferty do konkretnych konsumentów. Dzięki sprawnemu zarządzeniu eCRM możemy m.in. wybrać konsumentów, którzy dodali produkt do koszyka, ale ostatecznie zrezygnowali z zakupu, czy zainteresowanych marką jedynie w określonych przedziałach czasowych.
Omnichannel i eCRM – skuteczne w kampaniach 360°
Dostarczenie konsumentowi potrzebnych informacji, sprzedanie produktu, zainteresowanie marką – to jedne z głównych celów naszych działań. W kampaniach 360° wykorzystujemy omnichannel marketing do aktywizacji konsumentów oraz analitykę i optymalizację, dzięki czemu utrzymujemy trwałe relacje konsumentów z marką. Kampanie tego typu przynoszą wymierne efekty w postaci:
Wiadomość została wysłana.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Przesłaliśmy case study na Twój adres e-mail.
Przesłaliśmy Magazyn na Twój adres e-mail.