KOMPETENCJE

SOCIAL MEDIA

Social media marketing w They.pl to zintegrowane, często wielokanałowe działania. Z jednej strony są one ukierunkowane na systematyczne budowanie zasięgu i audytorium, z drugiej – na budowę ludzkiej, przyjaznej twarzy marek, dla których pracujemy. Stawiamy również na taką komunikację z użytkownikami (klientami aktualnymi i potencjalnymi, fanami, influencerami), która, dzięki dostarczaniu wartościowych treści, prowadzi do osiągania mierzalnych efektów w mądry, unikatowy sposób. Często pod prąd. Ale nigdy wbrew zasadom.

DZIAŁANIA w ŚWIECIE SOCIAL MEDIÓW

Nasze działania obejmują cały świat mediów społecznościowych – zarówno kanały socialowe, jak i 
blogosferę. Łączymy komunikację organiczną z social performancem. Za całą komunikację odpowiada
należąca do They.pl marka Lyrebird.


komunikacja

  • Strategia
  • Zarządzanie komunikacją
  • Influencer marketing / blogosfera
  • Zarządzanie kryzysowe
  • Akcje specjalne
  • Social CRM
  • Analityka
  • Aplikacje i gaming
  • Aktywacje brandowe

Integracja kanałów socialowych
/ Wielokanałowość


REKLAMA / PERFORMANCE

  • Kampanie / Paid social
  • Social performance
  • Lead generation
  • Sales growth
  • Akcje specjalne

Customer Journey

search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka

STRATEGIA

komunikacja w mediach

By skutecznie prowadzić komunikację w mediach społecznościowych, trzeba rozumieć konsumenta, znać jego przyzwyczajenia i preferencje, a także:

Wyróżnić się

Social media nas fascynują. Nasze pomysły na unikatowość w skomplikowanym internetowym świecie przepełnionym lepszym lub gorszym contentem pozwalają klientom czuć się wyjątkowymi, zaś konsumentów skłaniają do szybkiego działania, czasem refleksji, ale przede wszystkim zachęcają go do komunikacji z marką, zapraszają do rozmowy. Prowadzimy dialog z użytkownikiem – to on ma się czuć najważniejszy i tylko marki funkcjonujące w social mediach właśnie w ten sposób mają szansę się wyróżnić.

Tworzyć atrakcyjny content

Tylko świetny i inspirujący content jest czytany, oczekiwany przez konsumenta i przez niego udostępniany. W zespole content marketingu w They.pl powstają intrygujące, zabawne, poważne, merytoryczne i interesujące treści. Właśnie one mają przekonać konsumenta, że warto uczestniczyć w podróży z tą właśnie marką a nie setką innych. To historie inspirują ludzi, zaś specjalne aktywacje w mediach społecznościowych czy blogosferze zachęcają do interakcji.

Prowadzić konwersację

Atrakcyjny content, odróżnienie się od innych, wreszcie dialog z konsumentem – to trzy kluczowe obszary, między którymi warto umiejętnie się poruszać. W ten sposób można zagwarantować wzrost efektywności komunikacji w social mediach czy blogosferze. By prowadzić angażującą i mądrą konwersację z użytkownikiem, trzeba go znać i… poznawać coraz lepiej. W całym tym procesie pomagają nam badania konsumenckie, wieloletnie doświadczenia w przeróżnych branżach oraz szereg narzędzi internetowych, z których korzystamy – to one pozwalają nam precyzyjnie określać wielkość audytorium, badać nastroje oraz słuchać, co konsumenci mówią o marce. Wiemy, co klienci mówią, gdzie mówią i dlaczego czują się w określony sposób. Dzięki temu włączamy się do dialogu w sposób przemyślany, pogłębiając relacje, edukując konsumenta, budujemy zaangażowanie i zasięg, a wreszcie wpływamy na wzrost zainteresowania marką.

Budować zasięg / social multi- i crosschannel

Nasi specjaliści zarówno z zakresu komunikacji socialowej, jak i działań w ramach influencer marketingu sprawiają, że treści i komunikacja są autentyczne, wyjątkowe i absorbujące konsumenta. Zaś specjaliści związani z działaniami płatnymi w mediach społecznościowych (social performance) wiedzą, jak niezwykle precyzyjnie oszacować grupę docelową i gdzie ją zidentyfikować, jakie grafiki i komunikaty „sprzedają”, jakiego rodzaju reklamy powinny być wyświetlane, w których kanałach społecznościowych.

Mierzyć i analizować / KPIs

Opierając się na KPI i celach biznesowych, projektujemy i realizujemy różne strategie komunikacji. Włączamy w to również partnerstwo marketingowe czy działania non-profit. Naszym klientom proponujemy cały czas nowe rozwiązania, bez których świat social mediów nie mógłby funkcjonować. Nieustannie mierzymy efektywność prowadzonych przez nas działań i maksymalizujemy ROI.

Być sobą i planować

Social media działają w czasie rzeczywistym. Nic nie może być poprawiane, zatem najwyższa jakość pracy i niezwykła uważność to konieczność. Tę skuteczność udaje się uzyskiwać dzięki efektywnemu planowaniu (z szybkim reagowaniem na zmiany i reakcje live użytkowników), prowadzeniu komunikacji opartej na twardych danych i znajomości konsumenta. Ważna jest również bliska współpraca z klientem. Warto też pamiętać, że wszyscy muszą być sobą, bo prawdziwa komunikacja to fundament, kluczowy element w nawiązaniu szczerej więzi z użytkownikiem, fanem, klientem.

social media w THEY.PL

to marka
należąca do They.pl

They.pl to
70 ekspertów
w marketingu online

Pracujemy dla
największych marek

Rośniemy o 
50% rocznie

Budujemy sprzedaż
on- i offline. Pomagamy
rozwijać biznes

search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka



Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji