To pytanie zadają sobie twórcy kampanii reklamowych, marketerzy, specjaliści od social
mediów i właściciele firm. W sieci krążą zagraniczne badania i przeróżne
mity
na temat pokolenia urodzonego w latach 1997-2012, ale do tej pory nikt
nie zapytał nas, polskich Zetek, jacy jesteśmy naprawdę.
Dlatego studenci SWPS na kierunku School of Ideas:
projektowanie
innowacji, ze wsparciem agencji They.pl, jako pierwsi w Polsce
przygotują
raport o pokoleniu Z stworzony przez pokolenie Z.
Jesteś Zetką? Wanna join?
Każde spotkanie z Zetkami otwiera nam głowy bardziej niż niejeden reklamowy case. Kopalnia insightów, mówienie „jak jest” bez odklejki, pytania, których nie zadałby nam nikt inny, wnioski, które sprawiają, że na 10 sekund milkniemy i myślimy sobie „nieźli są”. Już niedługo oddamy w Wasze ręce raport, który zaskoczy Was pewnie tak samo mocno, jak nas zaskakują spotkania ze studentami SWPS.