Design sprzedaży na Facebooku

Avis

Co zrobić, by zwiększyć sprzedaż na Facebooku i Instagramie? Jak sprzedawać na tych kanałach niezależnie od sezonu? Wystarczą spójna taktyka i dopracowana forma kreacji. Zobacz, jak sprawiliśmy, że liczba transakcji na Facebooku wzrosła o ponad połowę.



Avis
ZAKRES DZIAŁAŃ:

Social media Social performance Kreacja Performance marketing LP



EFEKTY DZIAŁAŃ DLA 4F:

50 000

odbiorców każdego dnia

dokładnie

62 451

napisanych linii kodu

prawie

100 000

spędzonych godzin

Landing Page

Social Media

Landing Page




Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji