KLIENT:

Contentowa podróż po Polsce

Avis

We współpracy z marką AVIS opracowaliśmy koncepcję spójną z globalną ideą „Unlock the world”, inspirującą do podróżowania. Stworzyliśmy platformę Szerokiej Drogi, na której użytkownicy dzielą się fascynującymi historiami ze swoich wypraw po Polsce. User generated content publikujemy na profilu w social mediach, angażującym fanów marki i zachęcającym do skorzystania z usługi AVIS.

Avis
ZAKRES DZIAŁAŃ:

Content marketing Social media Social ads Facebook Instagram Twitter
Influencer marketing Blogosfera User-generated content Blog Konkursy

Efekty działań dla Avis:

ponad

40 000

odsłon na blogu

Blog «Szerokiej drogi»

Social media, Facebook




Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji