KLIENT:

Zaangażowanie po włosku

Avis

Dla marki Candy, wiodącego producenta włoskiego AGD, opracowaliśmy i wdrożyliśmy koncepcję angażujących działań promocyjnych. Zrealizowaliśmy 4 aktywacje konsumenckie mające na celu przede wszystkim zwiększenie sprzedaży online i offline. Opracowaliśmy strategię i mechanikę akcji, pozyskaliśmy cenionych na rynku partnerów, przeprowadziliśmy komunikację i wdrożyliśmy kampanię reklamową. Wielokanałowe działania przyniosły oczekiwane efekty w postaci tysięcy zadowolonych klientów marki.

Candy
ZAKRES DZIAŁAŃ:

Planowanie i zakup mediów Kampanie 360 SEM Performance marketing Display
Social media Content marketing E-mail marketing eCRM PR Video
ATL BTL Print POS Marketing Eventy Konkursy

EFEKTY DZIAŁAŃ DLA CANDY:

330 000

osób odwiedziło nasze strony docelowe

dokładnie

62 451

napisanych linii kodu

prawie

100 000

spędzonych godzin

Kampanie BTL

Print, reklama prasowa

Organizacja eventów dla marki Candy

Video

Konkursy

Landing page’e, mailingi

Strony produktowe

Landing page’e

Social media, Facebook

Landing page’e

Kampanie BTL

TVC

Landing page

Kampanie BTL




Wideo

Display




Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji