en

Napisz
do nas

Media Planning & Buying / Big Data Programmatic Marketing

Realizujemy kampanie reklamowe bazując na zbiorach danych (Big Data) o użytkownikach internetu mając na celu maksymalizację efektywności przekazu marketingowego. Docieramy do użytkowników zainteresowanych ofertą naszych klientów, we właściwym miejscu oraz we właściwym czasie (Real Time Marketing). Docieramy do nich również przy wykorzystaniu najbardziej efektywnego medium dla osiągnięcia zamierzonego efektu (np. display, e-mail).

Przetwarzamy bazy danych naszych klientów zapewniając wzrost konwersji (1st Party data), korzystamy z zewnętrznych baz profilowanych pod określone działania reklamowe (3rd Party Data). Korzystamy z najlepszych narzędzi i rozwiązań do planowania i zakupów mediów (Programmatic Media Buying) i optymalizacji kosztów (Real Time Bidding).

Do zarządzania kampaniami reklamowymi wykorzystujemy nowoczesne narzędzia zapewniające pełną transparentność i wielokanałową optymalizację działań: DoubleClick, AdForm, Google Adwords, Sales Manago, Mail Chimp. Wykorzystujemy w kampaniach poprzez platformy DSP (Demand Side Platform) bazy użytkowników m. in. Cloud Technologies, OAN.pl, Accorp, Netsprint. Nugg.ad.

Realizując zakupy mediów bazujemy na poniższych zasadach:

  • Profilujemy użytkowników
  • Personalizujemy przekaz
  • Wybieramy technologię
  • Kupujemy emisję w czasie rzeczywistym
  • Mierzymy i optymalizujemy
video