PLANOWANIE
I ZAKUP MEDIÓW

W ramach zaawansowanych działań digital marketingu kwestiami kluczowymi są odpowiednia identyfikacja grupy docelowej oraz jej precyzyjne określenie liczbowe. Nikomu nie trzeba powtarzać, jak duże znaczenie ma poznanie konsumenta – jego preferencji, przyzwyczajeń, planów, a nawet nastawienia względem marki. Kolejnym krokiem jest zawsze niezwykle skrupulatny dobór efektywnych kanałów komunikacji, w tym oczywiście mediów.

AUDIENCE PLANNING

Planowanie mediów

kilka kroków do sukcesu

Efektywne wykorzystanie każdego kanału komunikacji

To wiedza na temat konsumenta, jego precyzyjne zidentyfikowanie oraz umiejętność dosięgnięcia użytkownika z komunikatem w dogodnym miejscu, o idealnej porze oraz w odpowiednim i adekwatnym do okoliczności otoczeniu. To także umiejętność zarządzania zasięgiem reklam, generowania skutecznego ruchu ze stron, na których wyświetlą się komunikaty reklamowe i wreszcie kreatywny proces integracji wielu kanałów internetowych i uzyskanie widocznej synergii między nimi.

Minimalizacja kosztów jednostkowych

Kluczowe są dla nas cele działań postawione przez klienta oraz ich realizacja za pomocą najbardziej efektywnych – tak pod względem kosztów – kanałów komunikacji. Planowanie mediów jest pierwszym etapem, a ciągła optymalizacja kampanii pod kątem jej skuteczności i minimalizacja kosztów mediowych – drugim. Stawiamy na synergię najbardziej efektywnych kosztowo kanałów reklamowych, nie dublujemy kosztów reklam.

Optymalizacja ROI

Stopa zwrotu z inwestycji klasyfikuje kampanię do grona tych bardziej lub mniej udanych. Właśnie dlatego ROI to dla nas najważniejszy wskaźnik każdej kampanii. Jest efektem optymalizacji digital marketing mix, ciągłego rozbudowywania modeli atrybucji i umiejętnego zarządzania wydatkami mediowymi.

Zintegrowane holistyczne podejście

Planowanie i zakup obejmują stale rozwijający się ekosystem wszystkich mediów (paid media, earned media, owned media). Nasze holistyczne podejście umożliwia integrację wszystkich kanałów cyfrowych (w tym społecznościowych) oraz mierzenie efektów wzajemnego oddziaływania między nimi. W efekcie jesteśmy w stanie szybko i efektywnie zmieniać kampanię pod kątem osiągnięcia jak najlepszych wyników.

Polska, Europa, świat

Zajmujemy się planowaniem i zakupem mediów nie tylko w Polsce. Dla części klientów prowadzimy również działania mediowe na innych rynkach europejskich a także poza Europą – zarówno za pomocą własnych zasobów, jak i ze wsparciem naszych partnerów na innych rynkach.

Mierzenie, optymalizacja, zmiany

Dostarczanie najwyższego możliwego ROI to dla nas priorytet. Wszystkie działania opierają się zatem na nieustannej analityce działań (internetowej i biznesowej), bardzo bliskiej kooperacji z klientem, włączeniu wielu osób w They.pl w realizację projektu każdego klienta. Dzięki temu pracujemy na jak najlepsze rezultaty. Korzystamy przy tym z wielu narzędzi analitycznych, w tym również z naszego systemu do zarządzania leadami – nuLead.

e-commerce customer journey buying process

PROCES ZAKUPOWY

search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka

MEDIA PLANNING & BUYING W THEY.PL

Artificial intelligence
/ AI driven

They.pl to ponad
150 ekspertów

Pracujemy dla 25 marek
z

Budujemy sprzedaż
on- i offline. Pomagamy
rozwijać biznes

search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka



Powiązane Case Studies
  • Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie

ZOBACZ WSZYSTKIE CASE STUDIES

Napisz do nas