Adrianna Kubik dla portalu Social Press

Marketerzy bardzo często w swoich działaniach pomijają osoby z grupy wiekowej 50+. Tymczasem jest to jedna z liczniejszych grup społecznych, tak w społeczeństwie, jak w internecie. Co więcej, z każdym rokiem liczby te będą się powiększać!

O zjawisku silver tsunami, a także stereotypach, z jakimi zmagają się osoby ze starszych pokoleń, dla portalu Social Press pisze Adrianna Kubik, nasza business director oraz członkini zarządu.

Cały artykuł znajdziecie na stronie – https://socialpress.pl/2020/10/dlaczego-marketerzy-powinni-zainteresowac-sie-pokoleniem-silver-wywiad-z-adrianna-kubik


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji