Dziękujemy!
Wiadomość została wysłana.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Marka Lirene rozpoczęła kampanię promocyjną nowej serii kosmetyków Jestem ECO, produkowanych przy użyciu energii odnawialnej w duchu vegan i less waste. W swoich komunikatach marka Lirene zwraca szczególną uwagę na ograniczenie zużycia plastiku w produkcji kosmetyków oraz codziennych wyborach konsumentek. Agencja They.pl jest odpowiedzialna za przygotowanie konceptu kreatywnego kampanii.
Marka Lirene wprowadziła nowatorską na rynku masowym serię kosmetyków Jestem ECO nawiązujących do idei less waste. W linii znalazły się trzy kremy dopasowane do potrzeb różnych rodzajów skóry oraz uzupełniające serum olejkowe i odżywka. Kosmetyki wyprodukowane ze składników aktywnych, pochodzących z pędów, kiełków i pąków roślin, zostały zamknięte w innowacyjnych, wymiennych wkładach dopasowanych do słoiczka. Słoiczek i wkład podlegają recyklingowi w 100%. Kartonik wykonany jest natomiast w 90% z makulatury.
Agencja digital marketingu They.pl jest odpowiedzialna za przygotowanie konceptu kreatywnego kampanii, w skład którego wchodzą materiały do komunikacji wizualnej, landing page, koordynacja działań z zakresu influencer marketingu, a także kampania mediowa obejmująca działania wizerunkowe oraz sprzedażowe.
Celem prowadzonej przez markę Lirene kampanii jest budowanie świadomości o linii ekologicznych kosmetyków Lirene Jestem ECO, która wykorzystuje wymienne wkłady kremów, co sprawia, że ogranicza zużycie plastiku. Dzięki opakowaniom z papieru makulaturowego marka ocaliła już około 25 drzew, a innowacyjne wymienne wkłady pozwolą jej ograniczyć ilość zużywanego plastiku nawet o 1500 kg w skali roku.
---
They.pl to agencja digital marketingu realizująca działania w zakresie komunikacji marketingowej w internecie, reklamy online, performance marketingu, eCRM oraz wzrostu e-commerce na rynkach PL, CEE i DACH. Pracuje m.in. dla takich firm i organizacji, jak: Allegro, Booking.com, Bridgestone, CCC, Dr Irena Eris, H&M, ING, Nestlé, New Balance, Polska Bezgotówkowa, Roche, RTV Euro AGD, The Body Shop, Tubądzin, VELUX czy Żabka.
Wiadomość została wysłana.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Przesłaliśmy case study na Twój adres e-mail.
Przesłaliśmy Magazyn na Twój adres e-mail.