Proto.pl: Content marketing. Prognozy 2018

Adrianna Kubik-Przybył, Content Marketing Director w They.pl

W 2018 roku spodziewam się rewizji formy współpracy marek z influencerami w obszarze tworzenia treści i ich zaangażowania w projekty marketingowe. Ważnym elementem stanie się również zbudowanie modelu współpracy marki z mikroinfluencerami. Marketerzy już teraz doceniają ich potencjał.

Z pewnością w nadchodzącym roku będziemy obserwować coraz więcej projektów contentmarketingowych bazujących na treściach wideo. Marki stawiają na autentyczność komunikacji i wciąż szukają nowych kontekstów, by tworzyć wiarygodne, wartościowe treści (w 2017 roku takim projektem były „Jesienne zmiany po swojemu” IKEA). Rok 2017 zdominowała tematyka kobieca, w nadchodzących 12 miesiącach spodziewam się kolejnych mocno angażujących kobiecych projektów.

Liczę także na ciągły rozwój content marketingu w branży B2B w celu np. generowania wysokojakościowych leadów. Przewiduję także coraz częstsze wykorzystanie potencjału chatbotów do dystrybucji treści, które w 2018 roku staną się jeszcze bardziej spersonalizowane i dopasowane do potrzeb użytkowników na różnych etapach ścieżki zakupowej.

http://www.proto.pl/aktualnosci/content-marketing-prognozy-2018


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji