They.pl dla Magazynu E-commerce

Mikołaj Salecki, Digital Media & Performance Marketing Director w They.pl, w najnowszym numerze magazynu E-commerce opowiada o tym, jak skutecznie dotrzeć online do rolników i zachęcić ich do zakupu środków ochrony roślin, na przykładzie case study Grupy Azoty.

Cały artykuł można znaleźć na stronie: https://www.magazyn-ecommerce.pl/artykul/jak-wygenerowac-wysoka-sprzedaz-oraz-zwiekszyc-roas-w-branzy-rolniczej


Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika. Więcej informacji