Reklama internetowa to dla nas przede wszystkim zrozumienie biznesu klienta i dostarczenie efektywnego ruchu na jego stronę i/lub do sklepów stacjonarnych dzięki działaniom online, skutecznym komunikatom skierowanym do konsumenta, a także dzięki ciągłej optymalizacji działań oraz zaawansowanej analityce.
Planujemy reklamę w internecie
Zrozumienie biznesu
i konsumenta
Strategia i projekcja
customer journey
Wizualizacja / kreacja
+ technologia
Odnalezienie
konsumentów i sieci
Media – planowanie
i zakup
Realizacja działań
reklamowych online
Mierzenie efektów
i analityka biznesowa
Excellence in creative performance – to harmonia między 3 obszarami: wielokanałowością,
kreacją i analityką. One, dzięki współgraniu ze sobą, przynoszą efekty nierzadko lepsze od prognozowanych.
WIELOKANAŁOWOŚĆ
online / offline
Każdy odpowiednio zaplanowany
kanał komunikacji odpowiada
za dostarczenie oczekiwanych efektów
KREACJA I TECHNOLOGIA
Kreacja dopasowana
do oczekiwań konsumenta
i idąca za nią technologia, pozwalają
konsumentowi z łatwością odnaleźć się
na stronach docelowych kampanii
ANALITYKA
Realizacja założeń klienta,
zarządzanie danymi
(big data i strukturyzacja danych)
oraz zaawansowana analityka – internetowa
i biznesowa.
Efekt: skuteczne działania online
– mierzalne na każdym etapie
Większość naszych działań reklamowych w internecie prowadzi konsumenta dalej niż tylko na stronę www – albo do sprzedaży online (e-commerce), do jego lokalizacji względem marki, albo do wizyty w sklepie stacjonarnym (działania ROPO / research online, buy offline).
Konsument
Strona www klienta
sprzedaż online
lead generation
wizyta w sklepie offline / footfall
lojalność
BE strategic with your connections
Reklama internetowa w They.pl to rozbudowany i zintegrowany proces, a w jego centralnym
miejscu znajdują się konsument, jego oczekiwania i preferencje oraz cel klienta.
REKLAMA INTERNETOWA W THEY.PL
Artificial intelligence / AI driven
They.pl to ponad 150 ekspertów
Pracujemy dla
25 marek z
Budujemy sprzedaż
on- i offline. Pomagamy
rozwijać biznes
search ads
product listing ads
remarketing
display
analityka
Reklama internetowa, czyli jak kampanie reklamowe skutecznie realizują cele klienta
Według IAB reklama online przekroczyła 3,96 mld złotych wartości rynkowej, dzięki czemu jest obecnie najbardziej rozwijającą się formą dotarcia do konsumenta. W czasach, gdy ponad 4 mld ludzi na świecie ma dostęp do internetu, kampanie reklamowe odpowiadają za realizację określonych celów – m.in. zwiększenie ruchu na stronach, a także wygenerowanie zysków, zarówno online, jak i offline.
Reklama internetowa zaczyna się od zrozumienia biznesu klienta i wskazania konsumenta, czyli grupy docelowej. Reklamy w internecie przygotowane przez naszą agencję odpowiadają na potrzeby konsumentów, dzięki czemu osiągają wysokie współczynniki konwersji. Rozwijają również biznes klienta: przyczyniają się do zwiększenia liczby wizyt na stronach internetowych, a tym samym – wzrostu sprzedaży. Ponadto pomagają wygenerować pozytywny wizerunek marki, który potrafimy zbadać przy wykorzystaniu różnych narzędzi badawczych.
1
Reklama w internecie - strategia i kreacja kampanii reklamowej
Określenie celów i umiejętność wykorzystania informacji o konsumentach pozwala nam zaprojektować ścieżkę interakcji, z którymi konsument ma do czynienia podczas swojej ścieżki zakupowej (customer journey). Dzięki temu możemy wyznaczyć touch pointy, czyli punkty styku konsumenta z marką.
Na podstawie ścieżki i określonych punktów styku przygotowujemy następnie spersonalizowane kreacje reklamowe, również w dynamicznych formatach rich media.
2
Kampania reklamowa, w której centrum znajduje się konsument - rola omnichannel marketingu
Aby przygotowane przez nas kreacje mogły dotrzeć do odpowiednich konsumentów, wykorzystujemy uzyskane o użytkownikach informacje. W odnalezieniu konsumentów w sieci pomagają nam dostępne kanały komunikacji. Jedne ze skuteczniejszych działań są oparte na omnichannel. Umożliwiają nam one całościowe zarządzanie lejkiem sprzedażowym – od budowania świadomości marki, po zakupy dokonane online czy offline oraz utrzymania klienta w dłuższej perspektywnie.
3
Reklama behawioralna w internecie - dlaczego dostosowujemy kampanie reklamowe do zainteresowań konsumenta?
Mamy świadomość, że najbardziej angażująca reklama internetowa jest związana z potrzebami konsumenta, dlatego w swoich działaniach wykorzystujemy reklamę behawioralną. Na podstawie m.in. zachowania konsumenta online jest tworzony jego profil behawioralny, który następnie wykorzystujemy w działaniach reklamowych.
Reklamy behawioralne są wspierane również przez e-PR i działania content marketingowe, które poza skutecznym odpowiadaniem na potrzeby użytkowników mają kluczowy wpływ na budowanie wizerunku marki w sieci.
4
Analityka reklamy internetowej - jak skutecznie optymalizujemy nasze działania?
Nasza kampanie reklamowe przynoszą spektakularne efekty nie tylko dzięki precyzyjnie zaprojektowanej strategii, kreacjom wykorzystującym najnowsze technologie personalizacji czy zintegrowaniu różnych kanałów dotarcia do konsumenta, lecz także za sprawą analityki prowadzonej w modelu AGILE. Dzięki temu możemy na bieżąco optymalizować nasze reklamy internetowe. Jesteśmy też w stanie jeszcze precyzyjniej docierać do konsumentów, lepiej odpowiadać na ich potrzeby, a w efekcie – cały czas przyczyniać się do rozwoju biznesu klienta.
W optymalizowaniu kampanii wykorzystujemy dostępne bazy e-CRM. Dane zbieramy również z narzędzi, które analizują ruch, preferencje konsumentów i zachowania zakupowe przez kanały social media.
Powiązane Case Studies
Digital customer journey — skuteczne planowanie i realizacja kampanii w internecie
Wiadomość została wysłana. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 h.
Dziękujemy!
Przesłaliśmy case study na Twój adres e-mail.
Dziękujemy!
Przesłaliśmy Magazyn na Twój adres e-mail.
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie w celu gromadzenia danych analitycznych oraz wyświetlania reklam i zawartości dostosowanych do preferencji użytkownika.
Więcej informacji