MAGAZYN.THEY.PL

Kwartalnik wiedzy o reklamie w internecie

Magazyn They
Magazyn They

W najnowszym numerze (nr 16):

  • 8 fundamentalnych zasad analityki internetowej
  • Jak nie zgubić się w liczbach, czyli właściwa selekcja danych do analizy
  • Jak w 5 krokach przeprowadzić proces optymalizacji konwersji?
  • Jak pogodzić analitykę internetową i user experience design?
  • Badania NPS w e-commerce
  • Metody badania reklamy online
  • Główne wskaźniki skuteczności reklamy
  • Modelowanie ekonometryczne, czyli przewiduj sprzedać do do dnia
  • Skarbnica wiedzy o marce, czyli dlaczego warto korzystać z monitoringu mediów?
  • Analiza rynku online – case study z raportu dla klienta z branży ogrodniczej
  • Cannes Lions 2017 – 4 trendy w komunikacji marketingowej

Numery archiwalne

(15)

(14)

(13)

(12)

(11)

(10)

(9)

(8)

(7)

(6)

(5)

(4)

(3)

(2)

(1)

Napisz do nas

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji